Press | Niedziela, 22 Październik 2017

Naszym celem jest skuteczne budowanie marki. Fundamentem każdej marki jest logo lub slogo czyli jej pełniejsza forma z hasłem reklamowym. Dbamy aby nazwa i jej znak graficzny zapadały w pamięć, skupiały na sobie uwagę, były rozpoznawalne i wyróżniały się na tle konkurencji. W ramach projektowania logotypu powstaje katalog symbolu opisujący najważniejsze elementy znaku graficznego: charakterystykę, kroju czcionki, klasyfikację kolorystyki (Pantone, RAL, CMYK, RGB, czarno-biały, Oracal, Mactac), propozycje logo w orientacjach pionowej i poziomej oraz wskazanie krojów czcionek używanych w drukach firmowych.

W ramach systemu identyfikacji wizualnej dla naszych klientów tworzymy również corporate identity czyli zbiór wszystkich elementów w pełni określających graficzne funkcjonowanie marki. Dokument taki odnosi się do następujących elementów: akcydensy (wizytówki, papier firmowy, papier faksowy, identyfikatory, teczki, segregatory, opakowania, etykiety, etc.),
wizerunek pracowników (charakterystyczne elementy ubioru), 
wizerunek siedziby (identyfikacja zewnętrzna, system plansz informacyjnych), środki transportu (oznakowanie floty firmowej), projekt linii prezentacji do czasopism.

XCONSULTER Sp. z o.o ul. Wiśniowa 2, 43-200 Pszczyna, NIP: 638-178-30-53, Regon: 241656952, Spółka zarejestrowana w Sądzie Rejonowym w Katowicach Wydz. VIII Gospodarczy, KRS: 0000360974, Kapitał zakładowy: 1.000.000 PLN